Full fart framåt

 I början trodde jag att Kaninfotot hade nybörjar tur men ne då det går bara rakt uppåt och mail, kommentarer frågor och svar.
 
Men jag har 4 sp jag behöver någon som kan hjälpa mig med den biten. Jag vill ha ett mejl där det står "Sponsring" som över skrift då hade jag sprungit på väggarna.
Men som sagt jag älskar mitt stall och älskar er och era stall oxå.
 
Till er som inte har s.s (Stallet.se) Skaffa det Man träffar massa nya vänner, vinner, försvinner, populär eller inte det är lika kul ändå
 
puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Copys / Kaninfotot

Stall Copys med travhästar startades upp 6 juni 2012. Stall Kaninfotot, ett kanin stall som startades 23 juli 2012

RSS 2.0