Ingen kan vara perfekt

Har haft dålig uppdatering nu. Det kommer att bli bättre jag lovar. Väldigt skön med sommar lov eller vad tycker ni?
Tänkte ge er min åskit om kvalite på häst och ryttarutrustning.
 
Personligen tycker jag om märkes saker så som John Whitaker och sånt. Men jag tycker att Crw från Hööks funkar lika bra. Jag använder Crw i mycket och tycker att det är lika snyggt och håller nästan lika länge till en prisskillnad som inte går att beskriva. Crw är Hööks egna märke. Nellie Berntsson från PA3 (Ponnyakuten 3) är sponsrad av hööks och använder det. Man brukar säga att man betalar för kvaliten. Men i detta läge stämmer ju detta inte.
 
Några skillnader
CRW Hööks
 Fouganza
Som ni ser är det igen större skillnad.
Jag vet inte vad Fouganza är för märke. Jag har inte provat.
 
Vad tycker ni. Jag tycker att alla funkar lika bra.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Copys / Kaninfotot

Stall Copys med travhästar startades upp 6 juni 2012. Stall Kaninfotot, ett kanin stall som startades 23 juli 2012

RSS 2.0